Laporan Pertama- Majlis Berbuka Puasa RAMFC

Assalamulaikum dan salam sejahtera saudara sekalian,

Pada hari Rabu iaitu 17 September 2008, kelab telah mengadakan majlis berbuka puasa sempena kedatangan seorang ahli kelab iaitu saudari Linda Amri dari Sabah ke Kuala Lumpur mengikuti kursus di sini. Maka tidak semena-mena kami telah mengadakan perjumpaan kali pertama RAMFC yang bertempat di KFC, Pasar Budaya.

Kami di RAMFC berbesar hati kerana saudara Ramlee Awang Murshid, motif utama kelab ini diadakan sudi meluangkan masanya bersama anak serta isteri ke perjumpaan kita yang tidak seberapa. Paling tidak disangka kedatangan Encik Norden, Pengurus Besar Alaf21 turut turun memeriahkan suasana. Saya bagi pihak moderator-moderator, ahli-ahli kelab mengucapkan ribuan terima kasih.

Di sini juga saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih tidak terhingga kepada attokz yang sudi menjadi tulang belakang perjumpaan ini. Tidak lupa kedatangan rakan-rakan dari Melayu.com dan juga alaf21fc untuk memeriahkan majlis. Terima kasih kerana turut menyokong usaha kami untuk merapatkan ukhwah. Saya juga secara peribadi mengucapkan terima kasih kepada saudara-saudara moderator, abang suhaimi long dan web sutera yang turut hadir. Terima kasih kepada anim, linda amri dan hakim, lain kali jangan segan sertai kami lagi. Kepada rakan-rakan yang tidak hadir, di lain perjumpaan dan dipanjangkan umur boleh kita ketemu lagi.

Saya akhiri ucapan terima kasih dengan video ucapan dari saudara Ramlee Awang Murshid dan En. Norden kepada RAMFC. Wassalam.

Ucapan Dari Ramlee Awang Murshid



Ucapan dari Pengurus Besar ALAF21 En Norden


Laporan dari blogger-blogger yang hadir

1. Faizzah - Isteri attok
2. Web Sutera - Moderator Blog RAMFC






* laporan bergambar akan menyusul nanti.

Share:

5 Ulasan

  1. Tanpa Nama18/9/08 4:20 PG

    attokz menyibuk di belakang sdr Ramlee, hihihihi...

    BalasPadam
  2. hi semua, hakim (nick akimsensei dlm chatbox kt atas) ni. sori la smlm, tiba2 je terjengol kt kfc tu. sebenarnya 50/50 nk gi, biasa la pemalu + segan sket. btw, thanks byk2 esp tu penganjur celle ng attukz. thanks gak kpd yg belanja. to abg ramlee, thanks sbb autograph tu. sbnrnya prnh dpt autograph abg ramlee kt novel bagaikan puteri sbb hakim menang kuiz bagaikan puteri kt web alaf21 tu. tp malgnya, novel tu kene curi time kt utm dulu. sayangnya. btw, harap sgt kalau novel igauan maut dpt direpublish balik oleh alaf21. better kekalkan yg lama, kalu nak buat penambahan bg tebal, boleh kot sbb dh jadi versi alaf21. tp kalau nk kekalkan pun ok gak, baru fresh n original.. mesti dpt smbutan hangat sbb ramai yg tengah cari. hakim dah gi selongkar kt rak dbp kt menara dbp, jln dwn bahasa tu tp xde. frust gile, igtkan bila dh kene posting kt kl, bleh la baca novel tu. cari kt national library pn xde jugak. ada dlm database tp kt rak tu xde langsung. frust lg skali. harap abg ramlee terus berjaya dlm lapangan penulisan. harap alaf21 terus unggul di persada penerbitan buku. harap clubram terus menonjol utk promote novel2 ram. rasanya bleh kot ajak kwn2 dlm friendster meriahkan clubram ni sbb akim pn tau kewujudan clubram ni dr situ. arigato. guminavo zou diou clubram.

    BalasPadam
  3. salam semua.....
    wlpun i x de masa korg buat gathering 2 tp rasa bangga jugak la coz ram sebut nama i kan hehe

    BalasPadam
  4. rugi yer x dapt datang... wawawa..

    BalasPadam
  5. Saya Suryanto dari Indonesia di Kota Palu, saya mencurahkan waktu saya di sini karena janji yang saya berikan kepada LADY ESTHER PATRICK yang kebetulan adalah Tuhan yang mengirim pemberi pinjaman online dan saya berdoa kepada TUHAN untuk dapat melihat posisi saya hari ini.

    Beberapa bulan yang lalu saya melihat komentar yang diposting oleh seorang wanita bernama Nurul Yudianto dan bagaimana dia telah scammed meminta pinjaman online, menurut dia sebelum ALLAH mengarahkannya ke tangan Mrs. ESTHER PATRICK. (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Saya memutuskan untuk menghubungi NURUL YUDIANTO untuk memastikan apakah itu benar dan untuk membimbing saya tentang cara mendapatkan pinjaman dari LADY ESTHER PATRICK, dia mengatakan kepada saya untuk menghubungi Lady. Saya bersikeras bahwa dia harus memberi tahu saya proses dan kriteria yang dia katakan sangat mudah. dari Mrs. ESTHER, yang perlu saya lakukan adalah menghubunginya, mengisi formulir untuk mengirim pengembalian, mengirim saya scan kartu identitas saya, kemudian mendaftar dengan perusahaan setelah itu saya akan mendapatkan pinjaman saya. . Lalu saya bertanya kepadanya bagaimana Anda mendapatkan pinjaman Anda? Dia menjawab bahwa hanya itu yang dia lakukan, yang sangat mengejutkan.

    Saya menghubungi Mrs ESTHER PATRICK dan saya mengikuti instruksi dengan hati-hati untuk saya, saya memenuhi persyaratan mereka dan pinjaman saya disetujui dengan sukses tetapi sebelum pinjaman dipindahkan ke akun saya, saya diminta membuat janji untuk membagikan kabar baik tentang Mrs. ESTHER PATRICK dan itulah mengapa Anda melihat posting ini hari ini untuk kejutan terbesar saya, saya menerima peringatan Rp350.000.000. jadi saya menyarankan semua orang yang mencari sumber tepercaya untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. ESTHER PATRICK melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) untuk mendapatkan pinjaman yang dijamin, Anda juga dapat menghubungi saya di Email saya: (suryantosuryanto524@gmail.com)

    BalasPadam

Sila tinggalkan komen anda di sini.

Blog Widget by LinkWithin