{FILEM TOMBIRUO] - BUKU PRIMA TERBIT DUA EDISI KHAS SEMPENA FILEM TOMBIRUO PENUNGGU RIMBA

Bersempena dengan Filem Tombiruo, Grup Buku Karangkraf melalui label Buku Prima telah menerbitkan dua buah naskah EDISI TERHAD bersempena Filem Tombiruo.

TOMBIRUO TRILOGI



Naskah pertama adalah koleksi emas untuk peminat setia Ramlee Awang Murshid yang berharga RM399.00 . Buku ini berjudul TOMBIRUO TRILOGI yang mengandungi tiga buah novel dari siri tombiruo yang berjudul TOMBIRUO PENUNGGU RIMBA, SEMANGAT HUTAN & TOMBIRUO TERAKHIR. Selain mengandungi tiga novel juga terdapat Bab Awal sambungan untuk trilogi ini yang berjudul TOMBIRUO LEGASI. Turut dipaparkan Biodata Penulis. Buku seberat 4 Kg dan bersaiz A4 datang dengan sijil khas serta bernombor siri. Setiap bab mempunyai Ilustrasi menarik.

RAMFC melalui stor kelab peminat ini iaitu RAMFC STORE menawarkan opsyen pembayaran tunai, kredit kad dan ansuran tunai untuk memudahkan pembelian para peminat. Untuk membuat belian sila layari www.facebook.com/RAMFCStore

Setakat ini hanya 100 buah buku sahaja telah dicetak. Jadilah antara pemilik edisi emas ini.


TOMBIRUO PENUNGGU RIMBA - EDISI KHAS COVER FILEM




Naskah kedua ini pula adalah edisi khas dengan cover filem yang mengandungi novel TOMBIRUO PENUNGGU RIMBA dan juga 16 muka surat DI SEBALIK TABIR FILEM TOMBIRUO.

Naskah ini hanya dicetak 5,000 ribu naskah sahaja! Dijual sepanjang tayangan Filem Tombiruo.

Untuk menempah sila layari www.facebook.com/RAMFCStore hari ini juga.

Share:

0 Ulasan

Sila tinggalkan komen anda di sini.

Blog Widget by LinkWithin