Igauan Maut Cetakan Ke-4

Igauan Maut kini masuk cetakan ke-4. Masih lagi terbitan Dewan Bahasa dan Pustaka.



Igauan Maut pernah menjadi Novel Langka sukar dimiliki oleh para peminat Ramlee Awang Murshid. Ini kerana novel ini karya pertama Ramlee Awang Murshid yang diterbitkan pada tahun 1995. Karya ini diterbitkan setelah beliau memenangi Peraduan Menulis Novel Dewasa 1992.

Hanya pada tahun 2013, novel ini memasuki cetakan ke-2. Ini adalah inisiatif Ramlee Awang Murshid Fan Club yang tidak jemu memohon pihak Dewan Bahasa Dan Pustaka mencetak semula novel ini. Kini novel ini telah memasuki cetakan ke-4, namun setiap cetakan sangat terhad dan lebih menarik setiap cetakan mempunyai kulit buku (cover) yang berbeza.


Jadi kepada RAMians belum memiliki karya sulung Ramlee Awang Murshid ini, boleh menempah sekarang melalui www.facebook.com/RAMFCStore . RAMFC Store ada menyimpan stok terhad dan jualan pada harga RM25 (termasuk pos seluruh Malaysia).

Jadi apa tunggu lagi? Dapatkan karya ini di:


Kepada mengumpul koleksi karya Ramlee Awang Murshid, jangan lupa dapatkan cetakan ke-4 dengan 'Cover' terbaru. Barulah lengkap koleksi karya RAM anda!!!

Kepada tertanya-tanya novel ini mengisahkan apa? berikut adalah sinopsis novel ini.

Sinopsis Igauan Maut.

Sebuah novel suspen yang memaparkan kisah dendam akibat daripada tragedi ngeri yang berlaku pada September 1963. Dendam yang terpateri di hati dan beraja pada sepasang mata yang beracun, menuntut harga setitik darah dibayar dengan selaut darah dan nyawa yang hilang pinta dikembalikan, demi menebus maruah dan mencari keadilan dunia. Tiada lagi erti kemanusian dan kasih sayang yang baru tumbuh dibunuh. Segalanya hilang dalam memerangi badai emosi yang mengganas.

Anda juga boleh baca ulasan novel ini pernah dipaparkan di laman ini. Sila klik link berikut:
 


Untuk menempah, jangan lupa layari www.facebook.com/RAMFCStore hari ini. Tempahan dibuka selagi stok masih ada.
 

Share:

0 Ulasan

Sila tinggalkan komen anda di sini.

Blog Widget by LinkWithin